Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! Κόβουν το ρεύμα λόγω χαρατσιού στην Κατερίνη


   ΕΠΕΙΓΟΝ!!! 
  • Η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα σε πολίτες της Κατερίνης, λόγω μη καταβολής του χαρατσιού. 
  • Οι τεχνικοί εκβιαστικά απειλούν με διακοπές ηλεκτροδότησεις αν δεν καταβληθεί το άδικο χαράτσι. 
  • Βρισκόμαστε σε επιφυλακή και είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο.


 Σήμερα το πρωί συνάντησα στο δρόμο την οικογενειακή μας φίλη κ.Γ. (κάτοικο κέντρου) που έτρεχε αλλαφιασμένη. Όταν τη ρώτησα γιατί, μου απάντησε "Μου χτύπησε το πρωί την πόρτα ένας τεχνικός. Ζήτησε να δει το ρολόι μέτρησης της ΔΕΗ, σύμφωνα με εντολή της επιχείρησης, για να μου κόψει το ρεύμα. Μου είπε ότι επειδή δεν έχω πληρώσει το τέλος ακινήτων, η ηλεκτροδότηση θα διακοπεί στο σπίτι μου. Εάν θέλω να το γλιτώσω να τρέξω τώρα αμέσως στη ΔΕΗ να το πληρώσω. Τρέχω να προλάβω" και έφυγε τρέχοντας. 
   Τρομοκρατημένη και σε κατάσταση σοκ πλήρωσε στη ΔΕΗ το υπέρογκο ποσό του χαρατσιού. Για να μην αφήσει το 5χρονο παιδί της να καίγεται στον καύσωνα, πήγε και έδωσε στο κράτος (στο ΔΝΤ δηλαδή) έναν ολόκληρο μισθό. Πλήρωσε ένα "τέλος" που δεν είναι ανταποδοτικό, ένα άδικο και αντιλαϊκό μέτρο, στα μέτρα ακριβως της νεοφιλελεύθερης μνημονιακής πολιτικής της τρικομματικής συγκυβέρνησης. 
   Ένα αυτονόητο λαϊκό αγαθό, όπως το ηλεκτρικό ρεύμα, δεν μπορεί γίνεται μέσο εκβιασμού στα χέρια των δανειστών. Το εκβιαστικό δίλημα "ή πληρώνεις ή δεν έχεις ρεύμα" δεν έχει απάντηση. Κανένας να μη μείνει μόνος του στην κρίση. Όλοι μαζί, ενωμένοι και δυνατοί, μπορούμε να ανατρέψουμε τους σχεδιασμούς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου