Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Υποψήφια με το Χρήστο Γιαννούλη η Θεοδοσία (Γνωσούλα) Χαϊλατζίδου


   Γεννήθηκα το 1963 στην πολυπολιτισμική μας Κατερίνη, από πατέρα Πόντιο και μητέρα Βλάχα. Από την εφηβεία μου ακόμη, με θυμάμαι να παλεύω, μέσα από οργανώσεις, συλλόγους και κινήματα, να γίνει ο κόσμος μας πιο δίκαιος, να γίνει η ζωή μας ανθρώπινη κι αξιοπρεπής, να γίνει η πόλη μου, η πόλη των γονιών μας και των παιδιών μας, τόπος που να χαίρεσαι να ζεις.

  Αποφοίτησα από την Παιδαγωγική Ακαδημία Λάρισας και υπηρετώ σε Δημοτικά Σχολεία από το 1989. Ως δασκάλα, έχω την έγνοια και τη χαρά να ανοίγω κάθε μέρα, μαζί με τους μαθητές του, το παράθυρο της γνώσης.

  Δραστηριοποιούμαι στην Αριστερά από το 1980 - σήμερα είμαι μέλος Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ Πιερίας - γιατί πίστεψα και συνεχίζω να πιστεύω στην ηθική της και στις αρχές της ,που συμβαδίζουν με το δίκιο των πολλών.

  Είμαι μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας, όπου υπήρξα παλιότερα Πρόεδρος και γραμματέας.

  Διετέλεσα Πρόεδρος και γραμματέας σε Συλλόγους Γονέων (2ο ΓΕΛ, 2ο Γυμνάσιο, 3ο Δημοτικό), καθώς και γραμματέας της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Δήμου Κατερίνης.

  Συμμετείχα στα κινήματα: Πρωτοβουλία για τη Δημιουργία Κέντρου Μαστού (διεκδικήσαμε και πετύχαμε τη δημιουργία του στο Νοσοκομείο Κατερίνης), ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - διόδια Λεπτοκαρυάς και Αιγινίου, "Κόντρα στο Ρεύμα" - ενάντια στα χαράτσια της ΔΕΗ, καθώς και στις δράσεις της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης ν. Πιερίας.

  Είμαι παντρεμένη με τον γεωπόνο Κρίτωνα Τσικλιά και έχουμε ένα γιο, το Φοίβο, φοιτητή Φιλολογίας στο ΑΠΘ.

  Ξέρω ότι το μέλλον δε μας χαρίζεται, το φτιάχνουμε με συλλογικούς αγώνες.

  Γι’ αυτό και στις δημοτικές εκλογές που έρχονται συμμετέχω κι εγώ στον αγώνα να ανοίξουμε έναν ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ για το Δήμο Κατερίνης, με δημοκρατία, συμμετοχή και συλλογικό προγραμματισμό. Για μια πόλη που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στα όνειρά μας!

ΧΑΪΛΑΤΖΙΔΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΑ (ΓΝΩΣΟΥΛΑ)
υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Κατερίνης
"ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ για το Δήμο Κατερίνης" - ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου