Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Ζάπινγκ και γρήγορα...

 του Φοίβου Τσικλιά

  Θέλω να βγάλω γρήγορα και χωρίς κόπο πολλά λεφτά. Σκέφτομαι να το γυρίσω στη δημοσιογραφία. Όχι όμως σε εφημεριδούλες και site, ειδικά στα αντιπολιτευόμενα. Κατευθείαν σε κανάλι θέλω να πάω, να μου δώσουν μια πρωινή εκπομπή.
  
  Τη συνταγή της επιτυχίας την έχω έτοιμη. Θα ξεκινάω διαβάζοντας και σχολιάζοντας τα πρωτοσέλιδα, με έμφαση στις εφημερίδες των "φίλων" μου. Θα παρουσιάζω κάνα ρεπορτάζ για νέες επιχειρήσεις, καινοτόμες ιδέες και άλλα ευχάριστα. Οι τηλεθεατές θα χαίρονται, γιατί κι αυτοί μια μέρα θα κάνουν κάτι, άξιο να το "παίξει η τηλεόραση".
  
  Το σημαντικό κομμάτι της εκπομπής μου θα είναι το πολιτικό. Βασική μου φροντίδα η ισοτιμία των απόψεων. Ένας Νεοδημοκράτης, ένας Συριζαίος, ένας Πασόκος κι ένας δημοσιογράφος είναι μια καλή και αντικειμενική σύσταση πάνελ. Κατά προτίμηση, εάν δεν έρθει κάποιος υστερικός Νεοδημοκράτης, θα καλώ τη Λιάνα Κανέλλη. Μην κοιμηθούν κιόλας οι τηλεθεατές πρωι-πρωί.
  
  Η πολιτική μου στάση, δοκιμασμένη και επιτυχημένη, είναι αυτή του πονεμένου Μνημονιακού. Δεν με πολυπειράζει δηλαδή η λιτότητα και η εποπτεία, αλλά με ένα -όχι πάντα σταθερό- μέτρο. Θα αφήνω αρχικά το Νεοδημοκράτη να μας πει τι καλά που τα κάνει όλα η κυβέρνηση. Εκεί θα τον διακόπτω, και θα βγάζω σε σύνδεση ένα θύμα της κρίσης (μάλλον συνταξιούχος) για να εκφράσει την καταγγελία του.
  
  Εδώ επεμβαίνει ο πασόκος, ο οποίος μας θυμίζει τη φιλολαϊκή στάση του Βενιζέλου και τις κόκκινες γραμμές που θέτει στην τρόϊκα. Οι συγκυβερνώντες θα αλληλοκατηγορηθούν για λίγο, κι εγώ -για να σώσω την κατάσταση- θα περάσω στο συριζαίο.
  
  Εδώ ξεκινάει η ζούγκλα. Με άναρθρες κραυγές, οι πανελίστες πολιτικοί θα επιτίθενται αμέσως στον ασόβαρο, άσχετο, ταραξία, ανθέλληνα και οπορτουνιστή του ΣΥΡΙΖΑ. Εγώ, ως καλός και δίκαιος παρουσιαστής, θα προσπαθώ να τους ελέγξω, διακόπτωντας με τη σειρά μου σε κάθε δεύτερη λέξη τον ομιλητή.
  
  Λίγο πριν ορμήσουν να λιντσάρουν το συριζαίο, θα περνάω στην κλήρωση του δώρου και τέλος για σήμερα.
  
  Την επομένη το ίδιο πρόγραμμα, και την μεθεπόμενη και ούτω καθεξής. Ιδού λοιπόν, η συνταγή της επιτυχίας!
 
 
πηγή: εφημ. "ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ της Πιερίας, τεύχος 37, στήλη "Προβολείς Ομίχλης"
 
*  To site του ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ, www.antilogospierias.gr, ανανεώνεται συνεχώς, με ειδήσεις και αρθρογραφία. Επισκεφθείτε το για την ενημέρωσή σας, και για να ξεφυλλίσετε τα προηγούμενα τεύχη.
*  Το εγχείρημα του ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ, της μοναδικής έντυπης εναλλακτικής ενημέρωσης για την Πιερία, χρειάζεται τη στήριξη όλων...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου