Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του εκλέγεσθαι

του Φοίβου Τσικλιά

(Φανταστική ραδιοφωνική συνέντευξη υποψηφίου δημοτικού συμβούλου)
  
  Γεννήθηκα το (τότε) και μεγάλωσα στην πόλη μας.
  
  Σπούδασα στην τάδε Σχολή του τάδε Πανεπιστημίου, αλλά αυτό είναι αδιάφορο. Η απόκτηση γνώσεων είναι χάσιμο χρόνου, αφού με εμπόδιζε να μπω νωρίτερα στην αγορά εργασίας. Γι' αυτό παράτησα "τα βιβλία" και μπήκα στη βιοπάλη.
  
  Άνοιξα δικιά μου δουλειά, πήρα και δυο υπαλλήλους. Τους πληρώνω στην ώρα τους και τους κολλάω και κάνα ένσημο. Έχω καλό όνομα στην πόλη. Κανένας δεν έχει να μου προσάψει τίποτα, είμαι εργατικός και τίμιος.
  
  Είμαι παλαιόθεν άνθρωπος του πεζοδρόμου. Με συναντάτε συχνά στα καφέ και στα τσιπουράδικα, πάντα με "εκλεκτή παρέα" (κλέβω τη φράση από το τοπικό blog που με φωτογραφίζει). Πάνω-κάτω με τους ισχυρούς φίλους μου, μοιράζουμε χειραψίες και χαμόγελα. Είναι αληθινά χαμόγελα, δε σας βλέπω σαν ψηφαλάκια με πόδια. Σας νιώθω, είμαι κάθε μέρα μαζί σας.
  
  Είμαι Πρόεδρος στον πολιτιστικό σύλλογο Κωλοκοτρονιτσαίων. Ειδικότητά μου η διοργάνωση πανηγυριών, όπου σέρνω το χορό με όλους τους καλούς μου φίλους. Δημάρχους, βουλευτές, Περιφερειάρχες, νυν, πρώην και μέλλοντες. Αυτοί βάζουν το χρήμα, εγώ βάζω τα ψηφαλάκια των μελών του συλλόγου. Τίμια και τακτικά.
  
  Με τα πολιτικά δεν πολυασχολούμαι. Είμαι φυσικά μέλος του ΝΔΟΚ, αλλά επειδή ήταν η οικογένειά μου. Ως φοιτητής ήμουν και στη Νεολαία, μετά όμως τα παράτησα. Πάω, ψηφίζω για Πρόεδρο, στηρίζω τους δικούς μας, διαβάζω της εφημερίδα μας, αλλά μέχρι εκεί. Η πολιτική είναι σαράκι. Έχω τους φίλους μου που τους τρώει. Εγώ τρώω απ' αυτούς.
  
  Γιατί κατεβαίνω στις δημοτικές; Για όλα τα προηγούμενα. Είμαι τίμιος, εργατικός, άνθρωπος της πιάτσας, πιστός στο κόμμα και το Θεό.
  
  Είμαι καινούριος και άφθαρτος. Και ανεξάρτητος, γιατί μου 'παν ότι πουλάει αυτήν την εποχή. Θέλω να προσφέρω στην πόλη μας, γιατί το μέλλον ανήκει σε εμάς, τους "ενεργούς" και "δραστήριους".
  
  Αγαπημένο μου τραγούδι το "Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή". Σας αφιερώνω το "Δεν έχω διεύθυνση, δεν έχω κινητό". Να το ακούτε στις 26 Μαΐου και να με σκέφτεστε.

πηγή: "ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ της Πιερίας" #20, στήλη Προβολείς Ομίχλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου