Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Γιώτα Γκόρτσου-Ραπτοπούλου: υποψ.βουλευτής Πιερίας με το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ


Γκόρτσου – Ραπτοπούλου Παναγιώτα (Γιώτα)
  
Γεννήθηκα στη Βροντού Πιερίας, είμαι μόνιμη κάτοικος Κατερίνης, παντρεμένη με τον ηλεκτρονικό Παναγιώτη Ραπτόπουλο. Είμαι μητέρα δύο παιδιών, του Γιώργου αξιωματικού Π.Υ και του Ανέστη αστυνομικού.
Διπλωματούχος λογιστικής, ελεύθερη επαγγελματίας, ασφαλιστικός σύμβουλος τα τελευταία 20 χρόνια.
Ενταγμένη στην Αριστερά, από το 1979 στο ΚΚΕ και στη συνέχεια από συστάσεώς του στο Συνασπισμό της Αριστεράς. Μέλος και στέλεχος της Ν.Ε του ΣΥΝ Πιερίας.
Ως αριστερή και ενεργός πολίτης ασχολήθηκα με ζητήματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Ισότητας των φύλλων, με Κινήματα της περιοχής κλπ.
Είμαι εκλεγμένη στο Δ.Σ των Φίλων του Περιβάλλοντος 2008 και εκλεγμένη πρόεδρος στη διοικούσα επιτροπή του νεοσύστατου γυναικείου κοινωνικού συνεταιρισμού αλληλέγγυας οικονομίας Μούσες Πιερίων.
Ο άνθρωπος, οι ανάγκες του, η ποιότητα ζωής, το περιβάλλον, η ανάπτυξη της περιοχής, η ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, το μέλλον του τόπου και της νέας γενιάς είναι οι μόνιμες αγωνίες μου. Αυτές και η διαρκής διάθεση για προσφορά με οδήγησαν στην Αριστερά και στο δρόμο του αγώνα και της διεκδίκησης.
Η υποψηφιότητα μου μέσα από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ – Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο στοχεύει στη συνάντηση μου με τους συμπολίτες μου ενάντια στην πολιτική των μνημονίων και τους εκφραστές τους. Ενάντια στην καταστροφή του κοινωνικού κράτους. Ενάντια στην κατάργηση κοινωνικών, εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων. Ενάντια στο ξεπούλημα της χώρας.
Η υποψηφιότητα μου στοχεύει στην συνάντηση με τους συμπολίτες μου μέσα από την κάλπη των εκλογών της 6ης Μαΐου 2012 για ΑΛΛΑΓΗ της διακυβέρνησης της χώρας σε προοδευτική κατεύθυνση. Για αποκατάσταση και προστασία των δικαιωμάτων. Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας. Ενίσχυση του κοινωνικού κράτους. Απαλλαγή από τα χαράτσια και τη βάρβαρη φορολογία.

Τώρα λέμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
Ή ΕΜΕΙΣ ή Αυτοί
Όλοι μαζί μπορούμε να τους ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ





                                                                                                       Με τιμή
Ραπτοπούλου Γιώτα


Τηλέφωνα επικοινωνίας:
6977407540
2351037145
2351031706

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου